piątek, 31 października 2014

MOJEPRZEPISYNA.blogspot.com zmienia nazwę na MOJPRZEPISNA.PL


Moi drodzy, bardzo się cieszę że jesteście. Dziękuję Wam, że zaglądacie na mój blog, że komentujcie i czytacie moje przepisy. Dzięki Waszej aktywności i moja aktywność rośnie. Liczba odwiedzających rośnie z dnia na dzień, to mnie motywuje do jeszcze bardziej wzmożonej pracy. Mimo że mam 15 miesięcznego synka, dla którego muszę i chcę znaleźć czas, mimo że mam cudownego męża dla którego też muszę i chcę znaleźć czas, mimo że chodzę do pracy i zajmuję się domem, to wiem że muszę i chcę znaleźć również czas na prowadzenie tego bloga. Chce więcej piec, robić więcej zdjęć, więcej publikować, chcę rozwijać swój blog, chcę to robić profesjonalnie, dlatego przenoszę go na platformę Wordpress. Nowa nazwa mojego bloga to mojprzepisna.pl
Już niebawem nowe przepisy będę pojawiać się wyłącznie na moim nowym blogu mojprzepisna.pl, natomiast na stary blog mojeprzepisyna.blogspot.com nie będzie aktualizowany, ale pozostanie włączony. Jeżeli macie jakieś pomysły, uwagi, coś Wam się nie podoba, blog nie jest dla Was czytelny piszcie do mnie, chętnie wysłucham wszystkich uwag. Ponad to stworzyłam podstronę Książka skarg i wniosków, tam też możecie zgłaszać uwagi, pomysły na nowe potrawy.

Załączam Wam screeny z nowego bloga.

Do zobaczenia na mojprzepisna.pl!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz